İlginç Trajikomik Yaşam

Kızlar neden AMK veya aq der? Kızlardaki “amk” merakı nedir?

Hepsi ve daha fazlası! Az sonra! 🙂

Haziran 2014 yazdığım konuyu Ocak 2015 de silerek sizleri alıntılarla başbaşa bırakıyorum 🙂


 

Aşağıdaki satırlarda ise “amk” şeklinde küfür eden kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz sorusuna verilmiş cevapları göreceksiniz.

[Alıntı başladı]
  • kimine göre “harbi”, kimine göre “manyak” olup, her iki ihtimalle de “dengesiz” olan kız modelidir.
  • terbiyesizlerdir orası kesin de bir de hiç yakışır mı aq diye küfür etmek bir kıza? hoş erkekler için de aynı şey geçerli.
  • küfür etsin ama aq demesin
  • mavi ekran hatası veren kızlardır.
  • herşeyin ötesinde çok itici kızlardır.
  • bir elinde ayna diğer elinde salatalık, kabak, patlıcan vb.. şeyler bulunduran kızlardır.
  • cinsel istismarın sürekli kadınlar üzerinde olmasını onaylayan hatta bundan hoşlanan kızdır. benimle yatmak kolaydır ya da ben abazayım görüntüsü verir. harbilik öyle olmaz… erkek halimle ben bile bu nahoş kelamı etmekten kaçınırım, sen de gel bana şey yap der gibi kullanırsan, bulaşırlar sana… yapma genç yapma… aanıyımusn?
  • küfrü ettikleri anda kendilerini rahatlamış ve aşırı havalı hisseden daha doğrusu zanneden kızlardır.
  • dilemekten öteye geçemeyecek olan arkadaşlardır.
  • ne kadar adi olduklarını bu küfürleriyle belirten kızlardır. uzak durulması tavsiye edilir.
  • aq ne lan, macan yiyosa etsene kufrun orjinalini, yok mina goyim sirf hava baska bi sey degil, sivrilecek, kendini belli edecek amaci o yani.
  • erkeklerin noktalama işareti olarak kullanıp, dillerine pelesenk yaptıkları küfürü, ondan duymaya dayanamadıkları kızdır. pistir, kakadır. ak kaşık değildir erkekler gibi.
  • bu sıralar sayıları hızlı bir şekilde artan ağzı bozuk ve kibirli türk kızlarından biridir.
  • bana itici gelen kızlardır. nasıl ben kızların yanında hiçbir şekilde küfür etmiyorsam, onların da benim yanımda küfür etmemelerini bekliyorum refleks olarak. gerçekten, küfür eden bir kız duyunca çok itici geliyor.
  • haddinden fazla tekrarlıyorsa ensesine şaplak yemeyi hakeden kızlardır. ben arızayım imajı çizerek erkeklere yanaşma niyetine girmiş de olabilir.
  • bu kızların çoğunluğunu, ”emo” diye tabir ettiğimiz, genç kuşaklar oluşturur.
  • çantasında dildo taşıyan gizli lezbiyen kızlardır.
  • ankara mis simit dolaylarında yetişirler… doğal ortamların da yırtıcı ve tehlikelidir.
  • k harfini q harfi sanan özenti gıcık internet kızıdır.
  • bayan oldukları halde bayanları aşağılayan sözleri farkında olmadan destekleyen salaklardır.
  • doğal olduğunu düşünen,edepten nasibini almayan kızlardır.
  • erkeklik özentisi içinde olan kızlar yada kadınlardır , lezbiyenliğe eğilim göstermektedirler.
  • çok itici kızlardır.
  • aynı zamanda yavşak diye küfür eden kızlardır bunlar. çok tehlikelidirler, sakın arkadaşlık etmeyin bunlarla, sizi yoldan çıkarırlar, kendilerine benzetirler maazallah.
  • samimi değildir.
  • büyük ihtimalle lezbiyen olan kızdır. “kız senin amk” diye devam eder, gider.
  • “nabıon la” diyen kızın kardeşidir. ağzı burnu kırılasıdır.
  • kız değildir o. küfür eden her canlı gibi nefes alan bi yaratıktır.
  • ağlanacak hallerine güldüğüm basit kız modelidir.
  • hiç hoş durmaz. hele ki yaşı da ufaksa daha bi’ itici/çirkin olur!
  • edepsizdir. bir de bunu her cümlenin sonunda nokta işareti yerine kullananlar vardır ki işin çirkinliğini ikiye katlar.
  • hayal aleminde yaşıyordur.
  • her cümlenin sonunda kullanan kızlar ne itici kızlardır öyle. şahsen ben küfüre karşıyım bir bayanda hiç uygun olmayan şeyler bunlar. kendimden biliyorum. bağyan dediğin sürekli çiçekli böcekli konuşur.
  • senin amk ben sözünü hakeden kızdır. gerçi kız olduğu da meçhul amk. evet.

[Alıntı bitti] Alıntıları kısa kestim. Milletin bu konuya verdiği yüzlerce cevap mevcut.


 

Bazı örneklerle başbaşa bırakıyorum şimdi sizleri 🙂 Bu ekran alıntıları twitter dan alınmıştır. En alttaki kırmızı daire içine aldığım sayıya dikkatli bakınız. “5486” yani ben aşağıdaki ekran alıntılarını alırken 5.486 kişi daha amk demiş 🙂 üstelik sadece 7 dk içerisinde.  7 dk da 5.486 kişi 🙂

Çeşitli 3 üncü parti twitter uygulamaları ile tweet atan kişileri erkek/kadın diye filtrelemek mümkün. İşte bu yüzden 10 gün içerisinde 612.481 amk lı 🙂 tweet in %84.7 si bayan ve yaş grubu 21 ve altı.

kızlar-neden-amk-der---ohantekten-blog son-üst-sayı

Bu şarkıyı ve klibi sizlere armağan ediyorum 🙂
Sevgiler 😉 

Kızlar neden AMK veya aq der? Kızlardaki “amk” merakı nedir?
YAZIYA OY VER

2 Yorum

  • Erkekler küfür ederken neden sorun olmuyor da kızların ettiği iki kelime küfüre bu kadar takıyorsunuz anlayamıyorum sizi.Kızız diye hep kibar olup hiç küfür edemez miyiz ? Kızların erkeklerden farkı ne ? Neden siz özgürce küfredebilirken kızlar edemiyor ?!

Bunun hakkında siz ne düşünüyorsunuz?